Orriak

Orriak

2020(e)ko apirilaren 27(a), astelehena

Hemen gaituzue berriro 1.maila!

Kaixo talde! Zer moduz zaudete? Guk, beti bezala, ondo jarraitzen dugu.
Aste honetako lanak utziko dizkizuegu hemendik.
Os dejamos por aquí las tareas para esta semana.


Lehenik eta behin, gauzatxo bat. Hemendik aurrera, nahi izanez gero, asteko lan guztiak errazago inprimatzeko aukera izango duzue.  Bi aukera daude: fitxak baino ez inprimatzea edo blogean dagoen guztia (fitxak eta azalpenak) inprimatzea. Horretarako, beheko estekak sakatu:

En primer lugar, a partir de ahora, en caso de que querías y tengáis impresora podréis imprimir las tareas de esta semana más fácilmente. Hay dos opciones: imprimir únicamente las fichas o imprimir todo lo que aparece en el blog (fichas y explicaciones). Para ello, haced click en los links de abajo:

FITXAK- FICHAS ÚNICAMENTE:

FITXAK ETA AZALPENAK - FICHAS Y EXPLICACIONES:
APIRILAK 27 (Astelehena)
· Gaurko eguna idatzi egutegian. Escribid el día de hoy en el calendario.

·Idazketa koaderno berriari hasiera emango diogu. Hain zuzen ere, 7 zenbakia duenari. Lehenengo 2 orrialdeak egin. Vamos a empezar el cuadernillo de escritura, concretamente el número 7. Haced las dos primeras páginas.

· Euskara liburutik (1. HIRUHILEKOA), 57, 58 eta 59. orrialdeak egin. Batzuek egina duzue jada 57. orrialdea. Haced las páginas 57, 58 y 59 del libro de euskera (PRIMER TRIMESTRE). Algunos tenéis ya hecha la pág. 57.



  • MATEMATIKA: Aurrera zenbakikuntzan!  Berriro ere, hartu etxean dituzuen  babarrunak, makarroiak… eta 40-49ra doazen zenbakiak adierazi, gelan egiten dugun bezala. Badakizue, beste modu batzuetan ere egin daitekeela. ¡Avancemos con la numeración! Como la otra vez, con alubias, macarrones… representad los números del 40 al 49. ¡Ya sabéis que se puede hacer de muchas formas!



· MATEMATIKA: 49ra zenbatu ahoz. Cuenta en voz alta hasta el 49 en euskera.
· INGURUNE: Informazio hau irakurri eta hurrengo ariketatxoa egin: Leed esta información y haced la siguiente actividad (unir cada tipo de vivienda con su imagen)


· Istorio hau entzun: “Eta zu, nola zaude?” Escucha esta historia:
· Gaur jolas bat proposatzen dizuegu. Ezetz asmatu? Hoy os proponemos un juego. Se trata de adivinar el valor de cada dibujo. Pista: empezar adivinando el valor de la luna.


· Eguna barrezka amaitzeko... hor doakizue txiste bat!! Para acabar el día con una sonrisa... ¡Un chiste!

GIZON BAT MEDIKUARENGAN
Gizon bat medikuarengana joan zen eta esan zion:
-  Mediku jauna, arazo bat daukat. Nire puzkarrek ez dute usainik.
-  Hori ez da posible. Bota ezazu bat oraintxe bertan!, esan zion medikuak.
-  PPPPPRRRRRRRRR!
-  Hori larria da. Ebakuntza behar duzu, esan zion medikuak.
-  Ipurdian? galdetu zion gizonak.
-  Ez, gizona, sudurrean, erantzun zion medikuak.



APIRILAK 28 (Asteartea)
· Gaurko eguna idatzi egutegian. Escribid el día de hoy en el calendario.
·  Idazketa koadernotik beste 2 orrialde egin. Del cuaderno de escritura haced otras 2 páginas.
· Euskara liburutik 60, 61 eta 62. orrialdeak egin. Haced las páginas 60, 61 y 62 del libro de euskera.


· Gaur, “Lan koadernoa” estreinatuko dugu eta 8 eta 9. orrialdeak egingo ditugu. Del cuadernillo de trabajo haced las páginas 8 y 9.


· MATEMATIKA: Hurrengo ariketa egin: Cuenta, completa y escribe el número.


· MATEMATIKA: Idatzi aurreko eta hurrengo zenbakiak. Escribe el número anterior y posterior.

·  INGURUNE: Hurrengo fitxa egin: Haz la siguiente ficha. Une cada vivienda con su imagen y escribe de qué están hechas las viviendas del ejercicio 2.

· INGURUNE: Gainidatzi eta osatu etxearen zatiak.  Ezin baduzu inprimatu lasai, zeuk marraztu etxea. Escribe las partes de la casa. Si no podéis imprimirlo, dibujad vosotros/as la casa.
· Ipuin hau entzun: “Otsoaren adu txarra”. Escuchad este cuento:
· Bukatzeko,.... hor doakizue, gaurko txistea: ¡Chiste!

LANPARA MAGIKOA
 Basamortuan mutiko batek lanpara bat aurkitu zuen. Garbitzean, barrutik jenio bat atera zen:
- Hiru desio emango dizkizut- esan zion jenioak.
- Lehenengoa txuria izatea, bigarrena ur asko edukitzea eta hirugarrena ipurdiak ikustea… - esan zion mutilak.
Eta jenioak mutikoa komuna bihurtu zuen.

APIRILAK 29 (Asteazkena)
·     Gaurko eguna idatzi egutegian. Escribid el día de hoy en el calendario.

· Idazketa koadernotik beste 2 orrialde egin. Del cuaderno de escritura haced otras dos páginas.

·     Euskara liburutik 66 eta 67 orrialdeak irakurri eta 68. orrialdea egin. Lee las páginas 66 y 67 y haz la página 68 del libro de euskera.
· Lan koadernotik 10.  eta 11. orrialdeak egin. Del cuadernillo de trabajo haced la página 10 y la 11.

 
· MATEMATIKA: Hurrengo bi problemak egin: Haz estos dos problemas.

·     MATEMATIKA: Hurrengo serieak egin. Haz las siguientes series.

· INGURUNE: Nola egiten da etxe bat? Hurrengo fitxa egin. Explica cómo se construye una casa y después escribe quienes trabajan en dicho proceso.

· INGURUNE: Hurrengo ariketa egin. Inprimagailurik ez baduzu, saiatu zeuk marrazkiak egiten. Ordenar los pasos en los que se construye una casa. Si no disponéis de impresora, que traten ellos/as de hacer los dibujos.


· INGURUNE: Ariketatxo hau egin. Inprimagailurik ez baduzu, saiatu hitz bakoitzaren alboan dagokion gela egiten. Unid cada palabra con la parte de de la casa correspondiente. Si no tenéis impresora, haced por ejemplo, un dibujito al lado de cada palabra.


· Gaur, ARTE HEZKUNTZAN... Marraztera! Begiratu hurrengo bideoa, aukeratu 2 marrazki eta egin. ¡A dibujar! Ved el vídeo, elegid 2 dibujos y hacedlos. ¡Queremos ver cómo os quedan!
· Bertso- ipuin hau entzun: ”Hiru txerrikumeak”. Ved este cuento en verso:

·     Amaitzeko, gaurko txistea:¡Chiste!

Neska  batek galdetzen  dio beste bati:
-       Zertan ari zara?
-       Hemen! Lagunari idazten!
-       Eta zergatik idazten duzu hain poliki?
- Nire lagunak ez dakielako azkar irakurtzen!


APIRILAK 30 (Osteguna)
· Gaurko eguna idatzi egutegian. Escribid el día de hoy en el calendario.

·Idazketa koadernotik beste 2 orrialde egin. Del cuaderno de escritura haced otras dos páginas.

· Euskara liburutik 69, 70 eta 71. orrialdeak egin.  Haced las páginas 69, 70 y 71 del libro de euskera.

· Lan koadernotik 12 eta 13. orrialdeak egin. Del cuadernillo de trabajo haced la página 12 y 13.

· MATEMATIKA: Hurrengo eragiketak egin. Haz las siguientes operaciones. 

·   MATEMATIKA: Gaur, kontzeptu berri bat ikasiko dugu. Adi bideoari! Hoy aprenderán un concepto nuevo: los números pares e impares.



· INGURUNE: Hurrengo ariketak egin. Haced los siguientes ejercicios.
  Redondea cada cosa del color que corresponda según el sitio en el que se encuentre.
  Copia cada palabra donde corresponda.
  Repasa para qué sirve una casa.  



· Entzun ipuin hau: ”Zazpi Antxumeak”. Ved este cuento:

·     Hor doakizue, gaurko txistea: ¡Chiste!

Haur batek esaten dio amari ikastolatik etxera joandakoan:
Ama, bi notizia dakartzat zuretzat. Lehenengoa oso ona da:
- Matematikan BIKAIN  atera dut.    
-    Oso ongi, oso ongi! Eta zein da bigarren notizia? - galdetzen dio amak.
-  Ba, lehenengo notizia gezurra dela.

ASTEBURU LUZEA, JAIZUBIA (Ostirala, larunbata eta igandea)

·Agur apirila, kaixo maiatza! Maiatzak 31 egun ditu. Hemen duzue egutegia. Berdez margotu udaberrian jarraitzen dugula adierazteko. Beste marrazki bat egin nahi izanez gero, aurrera! Haced el calendario de mayo. Podéis hacer a Argitxo o cualquier otro dibujo. Pintadlo de verde para indicar que seguimos en primavera.


Urtebetetzeak: Cumpleaños:
1.A mailan:
§ Maiatzak 19an, Silvia.
§ Maiatzak 22an, Anartz.
1.B mailan:
§ Maiatzak 3an, Oihan.
§ Maiatzak 18an, Laia Azkona.

·     Hurrengo ipuina irakurri: Leed este cuento:













·     MATEMATIKA: Hurrengo fitxa egin. Escribe el número que se representa en cada caso y luego ordénalos de menor a mayor.

· MATEMATIKA: Falta diren zenbakiak idatzi. Escribe los números que faltan.


· INGURUNE: Hurrengo fitxa egin:  Haced la siguiente página. Leed ese pequeño texto para saber cuál es la casa de Unai. Después, píntala.  Marca la opción correcta y por último, responde: ¿De qué materiales están hechas esas viviendas?



ONDO PASA ASTEBURU LUZE HONETAN!!!




iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina